25.6 C
Athens
Δευτέρα, 17 Μαΐου, 2021

Google Page Experience Web Vital: Μια μεγάλη αλλαγή στους κανόνες του SEO

Must read

Google Page Experience | Web Vital: Μια μεγάλη αλλαγή στους κανόνες του SEO που θα εφαρμοστεί  από τον Μάιο του 2021 και θα αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού που ακούει στο όνομα προώθηση ιστοσελίδων.

Τι θα αναλύσουμε στο άρθρο αυτό:

  • Η Google σχεδιάζει να ενημερώσει τον αλγόριθμό της το 2021 για να συμπεριλάβει έναν παράγοντα που ονομάζεται Google Page Experience.
  • Αυτό περιλαμβάνει υπάρχοντα σήματα Αναζήτησης Google όπως φιλικότητα για κινητά, ασφαλή περιήγηση, HTTPS και παρεμβατικές παρενθετικές οδηγίες.
  • Περιλαμβάνει επίσης μετρήσεις στο Web Vital της Google που σχετίζονται με την ταχύτητα φόρτωσης ενός ιστότοπου, τη διαδραστικότητα και τη σταθερότητα της εικόνας
  • Για τους ιδιοκτήτες ιστότοπων και άλλους, η κατανόηση αυτών των σημάτων και η πραγματοποίηση των απαραίτητων αλλαγών πρέπει να αποτελούν προτεραιότητα.
  • Μεταξύ των βημάτων που πρέπει να ακολουθήσετε είναι η βελτιστοποίηση για κινητά, η βελτίωση των ταχυτήτων της σελίδας, των CTA και του κειμένου alt για εικόνες.

Πιθανότατα έχετε ακούσει για την σχετική ανακοίνωση της Google που δημοσιεύτηκε στις αρχές του καλοκαιριού που πέρασε.

Εν συντομία, είπαν ότι πρόκειται να ενημερώσουν τον αλγόριθμό τους το 2021 για να συμπεριλάβουν έναν παράγοντα που ονομάζεται Google Page Experience. Αυτό θα είναι ένα σημαντικό στοιχείο που επηρεάζει την κατάταξη των ιστοσελίδων στην δημοφιλή μηχανή αναζήτησης της google

Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, έχουν ξεκινήσει το Web Vital – μια σειρά σημείων αναφοράς που είναι απαραίτητα για τη μέτρηση και την ενίσχυση της εμπειρίας των χρηστών στον ιστό.

Τι είναι το web vital;

Το Web Vital είναι μια πρωτοβουλία της Google να παρέχει ενοποιημένη καθοδήγηση για σήματα ποιότητας που είναι απαραίτητα για την παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας χρήστη στον ιστό.

Η Google έχει παράσχει πολλά εργαλεία με την πάροδο των ετών για τη μέτρηση και την αναφορά της απόδοσης.

Τα Core Web Vitals μπορούν να υπολογιστούν με την χρήση εργαλείων όπως :

  • Google Search Console
  • Google PageSpeed Insights
  • Lighthouse
  • Chrome DevTools
  • Chrome UX Report
  • Web Vitals Extension.

Περίμενε. Τι είναι όμως η εμπειρία σελίδας (google page experience) ;

Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική και αναλυτική ματιά.

Η εμπειρία της σελίδας (Google Page Experience) με λίγα λόγια

Η εμπειρία της σελίδας περιλαμβάνει όλες τις πτυχές του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με μια ιστοσελίδα και πόσο καλή ή επώδυνη διαδικασία – εμπειρία είναι για αυτούς.

(Στην περίπτωσή σας, ελπίζουμε ότι δεν είναι το τελευταίο!)

Αυτό περιλαμβάνει υπάρχοντα σήματα Αναζήτησης Google: φιλικότητα για κινητά, ασφαλή περιήγηση, HTTPS και παρεμβατικές παρενθετικές οδηγίες.

Περιλαμβάνει επίσης μετρήσεις στο Web Vital της Google. Επί του παρόντος, η εστίαση είναι σε τρεις πτυχές: φόρτωση, διαδραστικότητα και οπτική σταθερότητα.

Η φόρτωση, σε αυτό το πλαίσιο, μετρά την αντιληπτή ταχύτητα φορτίου Αυτό είναι το σημείο στο χρονοδιάγραμμα φόρτωσης σελίδας, όταν είναι πιθανό να έχει φορτωθεί το κύριο περιεχόμενο.

Η διαδραστικότητα είναι ο χρόνος από τον οποίο ένας χρήστης αλληλεπιδρά για πρώτη φορά με μια σελίδα – για παράδειγμα ένα κλικ ή ένα πάτημα – μέχρι τη στιγμή που το πρόγραμμα περιήγησης αρχίζει να επεξεργάζεται αυτήν την αλληλεπίδραση.

Η οπτική σταθερότητα έχει να κάνει με την αποτροπή ενοχλητικής και απροσδόκητης μετακίνησης περιεχομένου σελίδας.

Πηγή: https://web.dev/vitals/

Ας δούμε τους 3 αυτούς δείκτες για τα core web vitals

Πρώτο web vital : Το μεγαλύτερο περιεχόμενο περιεχομένου (Largest Contentful Paint – FID) μετρά πόσο καιρό χρειάζεται για την φόρτωση ενός βασικού περιεχομένου με νόημα στο  ιστότοπό σας για φόρτωση .

Αυτό είναι συνήθως  η επιλεγμένη εικόνα του ιστότοπού σας.

Σύμφωνα με την Google, ο χρόνος που απαιτείται για τη φόρτωση του βασικού περιεχομένου μιας σελίδας επηρεάζει τον τρόπο γρήγορα οι χρήστες αντιλαμβάνονται τον ιστότοπό σας για φόρτωση.

Πρακτικό παράδειγμα: προσγειώνεστε σε μια σελίδα και δεν βλέπετε την επάνω εικόνα να εμφανίζεται πλήρως σωστά . Είναι ενοχλητικό αναντίλεκτα. Θα σκεφτόσασταν ακόμη και να αφήσετε τη σελίδα

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η μέτρηση αυτή σχετίζεται στενά με τον χρήστη εμπειρία – περισσότερο από τον συνολικό χρόνο φόρτωσης του ιστότοπου.

Δεύτερο web vital : Η πρώτη καθυστέρηση εισαγωγής (First Input Delay – FID ) μετρά το χρονικό διάστημα μεταξύ του όταν ένας χρήστης αλληλεπιδρά με κάτι στη σελίδα σας (π.χ. κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί ή σε έναν σύνδεσμο) και όταν το πρόγραμμα περιήγησής τους μπορεί αρχίστε να επεξεργάζεστε αυτό το συμβάν.

Πρακτικό παράδειγμα: εάν κάνετε κλικ σε ένα κουμπί για να αναπτύξετε μια ενότητα ακορντεόν, πόσο καιρό χρειάζεται ο ιστότοπός σας να ανταποκριθεί σε αυτό και να δείξει το περιεχόμενο;

Eίναι ίσως η πιο περίπλοκη μέτρηση για κατανόηση και βελτιστοποίηση για, επίσης επειδή επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τη JavaScript.

Τρίτο web vital : Η Αθροιστική Διάταξη Διάταξης (Cumulative Layout Shift  – CLS ) μετρά πόσο “μετατοπίζεται” ή το περιεχόμενο του ιστότοπού σας «κινείται γύρω» καθώς φορτώνει.

Πρακτικό παράδειγμα: πρόκειται να κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο ή CTA και δεν μπορείτε να το κάνετε επειδή το περιεχόμενό σας μόλις κατεβαίνει μετά τη φόρτωσή του.

Το ίδιο ισχύει όταν κάνετε λάθος κλικ στο λάθος κουμπί επειδή το περιεχόμενο με καθυστέρηση φόρτωσης προκάλεσε την αλλαγή ενός κουμπιού

Ή, έχετε επισκεφτεί ποτέ έναν ιστότοπο ειδήσεων όπου το περιεχόμενο του άρθρου συνεχίζει να αλλάζει περίπου καθώς ο ιστότοπος φορτώνει διαφημίσεις και δεν μπορείτε να συνεχίσετε να διαβάζετε; Αυτή είναι μια αλλαγή διάταξης.

Μπορείτε να δείτε από μόνοι σας πώς η αθροιστική αλλαγή διάταξης είναι εξαιρετικά ενοχλητική για τους χρήστες και πως αυτή συνιστά μια κακή εμπειρία

Είχα προβλέψει για την ταχύτητα φόρτωσης του ιστοτόπου μου. Με ενδιαφέρουν τα core web vitals ;

Ίσως έχετε ήδη βελτιστοποιήσει για ορισμένους από αυτούς τους παράγοντες. Σύμφωνα με την προηγούμενη έρευνα της Google, καθώς ο χρόνος φόρτωσης σελίδας κυμαίνεται από ένα δευτερόλεπτο σε 10 δευτερόλεπτα, η πιθανότητα ενός επισκέπτη για κινητά  να εγκαταλείψει τον ιστότοπο αυξάνεται κατά 123%

Ομοίως, καθώς ο αριθμός των στοιχείων σε μια σελίδα κυμαίνεται από 400 σε 6.000, η ​​πιθανότητα μετατροπής μειώνεται έως και 95%.

Τώρα, η Google συγκεντρώνει αυτές και άλλες πτυχές κάτω από μια ομπρέλα που θα έχει ακόμη μεγαλύτερο αντίκτυπο στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Οπτικοί δείκτες εμπειρίας σελίδας

Η Google έχει επίσης δηλώσει ότι μέχρι τον επόμενο χρόνο, θα εισαγάγει έναν οπτικό δείκτη για να ορίσει τα αποτελέσματα αναζήτησης που πληρούν όλες τις προδιαγραφές εμπειρίας σελίδας.

Έκαναν κάτι τέτοιο και στο παρελθόν. Πρέπει να έχετε παρατηρήσει, για παράδειγμα, εικονίδια AMP καθώς και αργές και φιλικές προς κινητά ετικέτες.

Εάν αυτός ο δείκτης εμφανίζεται εμφανώς στα αποτελέσματα αναζήτησης, υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες οι χρήστες να προτιμούν αυτούς τους ιστότοπους από άλλους.

Παρόλο που η Google δεν έχει ακόμη ανακοινώσει το σχήμα, το μέγεθος και τη θέση αυτών των δεικτών, είναι ένα σημάδι του πόσο σοβαρά λαμβάνουν τις προσεχείς οδηγίες σχετικά με την εμπειρία σελίδας.

Αυτό σημαίνει ότι όλοι μας πρέπει να αρχίσουμε να σχεδιάζουμε από τώρα.

Περίμενε. Η εμπειρία της σελίδας δεν είναι το παν.

Τώρα, ίσως έχετε διαβάσει μέχρι τώρα και αποφασίσατε ότι το πιο σημαντικό είναι να διορθώσετε όλες τις παραπάνω παραμέτρους. Και θα δείτε το ζουμ της κυκλοφορίας σας.

Αυτό δεν ισχύει απαραίτητα. (Αν και ελπίζουμε ότι είναι!) Βλέπετε, το περιεχόμενο είναι ακόμα βασιλιάς. Όλα ξεκινούν με αυτό.

Όπως επισημαίνει η Google στο ιστολόγιό της:

“Η εξαιρετική εμπειρία σελίδας δεν αντικαθιστά το εξαιρετικό περιεχόμενο σελίδας.”

Ωστόσο, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι όταν υπάρχουν πολλές σελίδες που είναι παρόμοιες σε σχέση, η βελτιωμένη εμπειρία σελίδας σας θα κάνει όλη τη διαφορά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Γιατί πρέπει να δώσετε προσοχή σε αυτήν την ενημέρωση αλγορίθμου;

Το γεγονός παραμένει ότι οι μετρήσεις της εμπειρίας της νέας σελίδας πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη από τους προγραμματιστές και όλους όσοι εμπλέκονται σε στρατηγικές βελτιστοποίησης για τη βελτίωση της κατάταξης αναζήτησης.

Αυτό αποδεικνύει κάτι που η dreamweaver.gr υποστήριζε εδώ και πολλά χρόνια: ότι πρέπει να υπάρχει ολιστική προσέγγιση στην κατασκευή μιας ιστοσελίδας αφού βλέπετε ότι η δουλειά του seo expert που θα αναλάβει την προώθηση της ιστοσελίδας είναι συνυφασμένη και σε πλήρη εξάρτηση με τον σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας.

Καταρχάς, εάν η εμπειρία χρήστη σας θεωρείται ότι βρίσκεται στην κορυφή, τα οπτικά στοιχεία θα καθοδηγήσουν τους καταναλωτές και τα προγράμματα περιήγησης στη σελίδα σας έναντι των άλλων παρόμοιων με εσάς ιστοσελίδων.

Η ίδια η Google είναι αρκετά ξεκάθαρη για το αυξημένο βάρος που πρόκειται να δώσει στην εμπειρία της σελίδας όσο αφορά την κατάταξη της στα οργανικά αποτελέσματα.

Σε τελική ανάλυση, μια καταπληκτική εμπειρία σελίδας επιτρέπει στους χρήστες να πλοηγηθούν σε αυτή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα , να βρίσκουν ποιο εύκολα αυτό που αναζητούν κάτι που οδηγεί νομοτελειακά στην αύξηση της αφοσίωσης .

Φαίνεται προφανές ότι αυτές οι σελίδες που βρίσκονται κάτω από τα νέα σημεία αναφοράς θα μείνουν πίσω στην κατάταξη. Αυτό σημαίνει σημαντική μείωση της επισκεψιμότητας.

Η Google εξετάζει ήδη εκατοντάδες πτυχές για τον προσδιορισμό της κατάταξης. Η συμπερίληψη της εμπειρίας σελίδας τους επιτρέπει να καθοδηγήσουν άτομα, ώστε να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες πιο εύκολα και ευχάριστα.

Για τους ιδιοκτήτες ιστότοπων και άλλους, η κατανόηση αυτών των σημάτων και η πραγματοποίηση των απαραίτητων αλλαγών πρέπει να αποτελούν πρώτιστη προτεραιότητα.

Διαφορετικά, διατρέχετε τον κίνδυνο να αγνοηθεί η σελίδα σας. Δεν θα το θέλατε τώρα, έτσι;

Ας ξεκινήσουμε με μια κακή εμπειρία σελίδας.

Προτού καταλάβουμε πώς να βελτιώσουμε την εμπειρία σελίδας, ας καταλάβουμε τι είναι μια κακή εμπειρία σελίδας.

Αργές ταχύτητες σελίδας: Γνωρίζετε πόσο απογοητευτικό είναι να κάνετε κλικ σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης και στη συνέχεια να περιμένετε να φορτωθεί μια σελίδα. Μπορεί να είναι λίγα δευτερόλεπτα, αλλά κάποιος αισθάνεται σαν αιωνιότητα.

Οι πιθανότητες είναι ότι οι καταναλωτές σας αισθάνονται τον ίδιο τρόπο και απομακρύνονται από την ιστοσελίδα σας. Με τόσα αποτελέσματα στην αναζήτηση γιατί να περιμένει να φορτώσει μια ιστοσελίδα που πιθανότατα δεν γνωρίζει καν;

Κακή δομή και σχεδίαση: Ακόμα κι αν η σελίδα φορτώνεται γρήγορα, υπάρχουν στιγμές που μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στην πλοήγηση. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι ο σχεδιασμός είναι κλισέ ή απλώς προβληματικός.

Θα μπορούσαν να υπάρχουν πάρα πολλά αναδυόμενα παράθυρα. Δεν θα μπορούσε να υπάρχει σωστή δομή περιεχομένου. Η αναζήτηση πληροφοριών εδώ μπορεί να είναι σαν να ψάχνετε μια βελόνα σε άχυρα.

Έλλειψη δέσμευσης. Δυστυχώς, πάρα πολλοί ιστότοποι απλά υποθέτουν ότι ο μόνος σκοπός τους είναι η πώληση. Μπορεί ο δικός σας. Αλλά ο σημερινός καταναλωτής θέλει να  διασκεδάσει και να κατανοήσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και άρα να μάθει πως μπορεί αυτός να ωφεληθεί από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ενσυναίσθηση και η επιθυμία είναι σημαντικοί παράγοντες.

Τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε

Έχουν απομείνει λιγότερο από 2 μήνες  για να τεθούν σε ισχύ αυτές οι αλλαγές. Ως webmaster, έχετε περισσότερο από αρκετό χρόνο για να προετοιμαστείτε. Και δεν υπάρχουν δικαιολογίες για να μην είστε έτοιμοι

Εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με την κατανόηση των μετρήσεων που πρόκειται να χρησιμοποιήσει η Google.

Προς το παρόν, αυτά είναι τα LCP (Largest Contentful Paint), CLS (Cumulative Layout Shift) και FID (First Input Delay).

Η ίδια η Google παρέχει εξηγήσεις και πρότυπα μέτρησης, τα οποία είναι χρήσιμα για την απόκτησή τους.

Με βάση αυτό, μπορείτε στη συνέχεια να πραγματοποιήσετε έλεγχο ιστότοπου.

Βελτιστοποιήστε για αυτά τα νέα σήματα κατάταξης, ειδικά παράγοντες όπως οι ταχύτητες φόρτωσης σελίδας, η απόκριση, το UX, η χρηστικότητα για κινητά και η ασφάλεια.

Διαβάστε στο άρθρο μας εδώ πως μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το wordpress (και όχι μόνο) based web site σας.

Υπάρχει μια ποικιλία εργαλείων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό. Για παράδειγμα, η διαδικτυακή δοκιμή φιλική για κινητά της Google, καθώς και οι πληροφορίες ταχύτητας σελίδας, οι οποίες διαδραματίζουν το ρόλο ελεγκτών απόδοσης σε όλες τις συσκευές.

Όπως γνωρίζετε, χρειάζονται πολλά άτομα που συνεργάζονται για να δημιουργήσουν έναν ιστότοπο υψηλής ποιότητας.

Ήρθε η ώρα να συγκεντρώσετε αυτά τα ενδιαφερόμενα μέρη και να συζητήσετε πώς θα χειριστείτε αυτήν την ενημέρωση αλγορίθμου.

Οι ομάδες SEO, UX και IT θα πρέπει να ευθυγραμμίζονται τέλεια όσον αφορά τους μελλοντικούς στόχους και ενέργειες.

Αν επιλέξατε πολλούς διαφορετικούς συνεργάτες για την δημιουργία και την προώθηση της ιστοσελίδας σας και δυσκολεύεστε να τους συντονίσετε επιβεβαιώνετε την προαναφερθείσα διαπίστωση μας για την ανάγκη ολιστικής προσέγγισης στην δημιουργία ενός ιστοτόπου.

Συμβουλές ειδικών για την ενίσχυση της εμπειρίας της σελίδας

Μέχρι τώρα, έχετε λάβει μια ευρεία επισκόπηση της ανακοίνωσης της Google, τι σημαίνει για προγραμματιστές και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη και ορισμένα αρχικά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να προετοιμαστείτε.

Όλα αυτά είναι πολύ κατατοπιστικά, αλλά υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε αμέσως; Ναι υπάρχει.

Ακολουθούν μερικές αναλυτικές λεπτομέρειες σχετικά με το πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία της σελίδας, όπως το αφεντικό.

  1. Βελτιστοποίηση για αναζήτηση σε κινητές συσκευές

Το τρίτο τρίμηνο του 2020, οι κινητές συσκευές δημιούργησαν το 50,81% της παγκόσμιας επισκεψιμότητας ιστότοπων, κυμαινόμενοι σταθερά γύρω στο 50% από τις αρχές του 2017.

Σαφώς, αυτοί οι αριθμοί δεν μπορούν να αγνοηθούν. Οι αλγόριθμοι της Google χρησιμοποιούν επίσης κυρίως την έκδοση για κινητά του περιεχομένου ενός ιστότοπου για την κατάταξη σελίδων από αυτόν τον ιστότοπο.

Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, πρέπει να προετοιμάσετε τη σελίδα σας για κινητά μειώνοντας τον μη απαραίτητο κώδικα, αξιοποιώντας την προσωρινή αποθήκευση του προγράμματος περιήγησης (βλ cache) και μειώνοντας τις ανακατευθύνσεις.

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας πρέπει να είναι απλός και να ανταποκρίνεται ώστε να φαίνεται ελκυστικός σε μικρότερες οθόνες.

Η δομή του ιστότοπου πρέπει επίσης να βελτιστοποιηθεί για κινητά.

  1. Βελτιώστε τις ταχύτητες της σελίδας

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που επιβεβαιώνει τα ευρήματα της Google, η καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου στη φόρτωση μπορεί να μειώσει τα ποσοστά μετατροπών κατά 70%.

Μόνο ένα δευτερόλεπτο – μικρότερο από το χρόνο που απαιτείται για την ανάγνωση αυτής της πρότασης.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να μην χάσετε λόγω απογοητευτικών καθυστερήσεων. Σύμφωνα με το Google, η καλύτερη πρακτική είναι μόλις τρία δευτερόλεπτα.

Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να ελαχιστοποιήσετε τα αιτήματα HTTP. Αυτό συμβαίνει επειδή τα στοιχεία της σελίδας, τόσο περισσότερο χρειάζεται για την απόδοσή της.

Μπορείτε να συνδυάσετε αρχεία για να το ξεπεράσετε.

Επιπλέον, η ασύγχρονη φόρτωση αρχείων μπορεί να επιταχύνει τις σελίδες. Όταν ένα πρόγραμμα περιήγησης φορτώνει μια σελίδα, μετακινείται από πάνω προς τα κάτω και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας.

Άλλες πτυχές περιλαμβάνουν την εξέταση της λειτουργίας φόρτωσης JavaScript και των χρόνων απόκρισης διακομιστή. Μην ξεχάσετε επίσης να ελέγξετε τη συμπίεση, την προσωρινή αποθήκευση και, κυρίως, τα μεγέθη αρχείων εικόνας.

  1. Ξεχωριστά CTA

Η βελτιστοποίηση για κινητά και η βελτίωση της ταχύτητας σελίδας είναι τα πρώτα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν, καθώς έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην εμπειρία του χρήστη.

Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που μπορούν να βελτιώσουν περαιτέρω την αλληλεπίδραση, για να μην αναφέρουμε το ποσοστό μετατροπής.

Ένα από αυτά είναι η παρότρυνση για δράση ή το CTA. Σχεδόν κάθε ιστότοπος έχει αυτά σε κάποια μορφή ή άλλη.

Οι καταναλωτές καλούνται να προβούν σε συγκεκριμένες ενέργειες, από την εγγραφή σε ενημερώσεις, την εγγραφή, ζητώντας ραντεβού και, φυσικά, πραγματοποιώντας αγορές. (Ας μην το ξεχνάμε αυτό.)

Το κόλπο είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι οι καταναλωτές έχουν διαφορετικά πλαίσια σκέψης σε διαφορετικά σημεία, ώστε να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν ανάλογα τα CTA σας.

Πρέπει να είναι σύντομες, συγκεκριμένες και σαφείς σχετικά με την απαιτούμενη δράση. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να περιλαμβάνουν ένα όφελος.

Σκεφτείτε τι θα κερδίσει ο καταναλωτής από την αλληλεπίδραση; Δεν φτάνει να κερδίσετε μόνο εσείς.

Πάντα να έχετε στο μυαλό σας αυτή την βασική αρχή αλληλεπίδρασης με τον επισκέπτη – υποψήφιο πελάτη σας.

Ο σχεδιασμός των κουμπιών CTA είναι επίσης σημαντικός. Φυσικά, πρέπει να είναι φωτεινά, σωστά σχήματα και σωστά τοποθετημένα.

Σκεφτείτε το ως δική σας παρότρυνση για δράση.

Εξάλλου τα core web vitals έρχονται να προσδιορίσουν, όσο αυτό είναι φυσικά δυνατό και εφικτό , την εμπειρία πλοήγησης του χρήστη.

Σκεφτείτε το ως εξής. Αν δεν υπήρχε τo web vital εσάς δεν σας ενδιαφέρει η εμπειρία του χρήστη στον ιστόποπο ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα / eshop ;

  1. Χρησιμοποιήστε Alt Text για εικόνες

Έχουμε ήδη αγγίξει τη συμπίεση εικόνας ως έναν τρόπο παροχής μιας βέλτιστης εμπειρίας φόρτωσης. Αλλά υπάρχει ένας άλλος παράγοντας που σχετίζεται με την εμπειρία καθώς και την κατάταξη σελίδας.

Αυτό ονομάζεται κείμενο alt. Χρησιμοποιείται σε κώδικα HTML και περιγράφει την εμφάνιση και τη λειτουργία μιας εικόνας σε μια σελίδα.

Τέτοιες ετικέτες alt θα εμφανίζονται σε περίπτωση που το αρχείο εικόνας δεν φορτωθεί, ώστε οι χρήστες να κατανοήσουν το περιβάλλον.

Τέτοιες περιγραφές χρησιμοποιούνται επίσης από τα προγράμματα ανίχνευσης μηχανών αναζήτησης για ευρετηρίαση και αυτό βοηθά στην κατάταξη.

Αυτές οι περιγραφές κειμένου alt πρέπει να είναι σύντομες, συγκεκριμένες και ιδανικά με μια λέξη-κλειδί. Αυτό θα βοηθήσει σημαντικά τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης του ιστότοπού σας.

Τέλος, αυτό δεν μπορεί να επαναληφθεί αρκετά.

Εστίαση στο περιεχόμενο

Αυτό είναι κάτι που αγγίξαμε νωρίτερα, αλλά είναι τόσο σημαντικό που θέλουμε να σας υπενθυμίσουμε ξανά. Το περιεχόμενο ήταν , είναι και θα συνεχίσει να είναι ο βασιλιάς.

Μερικές φορές συμβαίνει ότι οι άνθρωποι εμπλέκονται τόσο στις μετρήσεις και τα τεχνικά ζητήματα του SEO που το πιο σημαντικό στοιχείο ωθείται στη δεύτερη θέση.

Με απλά λόγια, το καλό περιεχόμενο θα παίζει πάντα κρίσιμο ρόλο στον καθορισμό της κατάταξης της σελίδας. Πρέπει να είναι απλό, να απαντά σε μια ανάγκη και να είναι μοναδικό.

Όταν έχετε τέτοιο περιεχόμενο και, στη συνέχεια, το βελτιστοποιήσετε για τις ενημερώσεις αλγορίθμων της Google, θα δείτε τις ιστοσελίδες σας να ανέρχονται στην κορυφή της google.

Όπως στην dreamweaver.gr που φιγουράρει σε 1.910 λέξεις φράσεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα της Google. Επειδή λοιπόν όλοι επιθυμούν αυτά τα αποτελέσματα να παραμείνουν, η ευθυγράμμιση με τα core web vitals είναι επιβεβλημένη.

 

Σχετικά άρθρα

Τελευταία νέα

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com